Google+ Windows 8.1 Pro Türkçe 32 Bit 64 Bit Full indir | bteklinkindir

Windows 8.1 Pro Türkçe 32 Bit 64 Bit Full indir

Bu sürüm 17 Ekimde çıkan sürümdür. 32 bit ve 64 bit tek dvd halinde indirilebilir. Ayrı ayrı indirmek isteyen olursa windows 8 kategorimize baksın. aktivasyon için link de ekliyorum. Aktivasyonda sorun yok, sorunsuz bir şekilde aktivasyon yapıyor. Windows 8 den sonra gelen windows 8.1 kararlı sürüm karşınızda. Tabi ne kadar kararlı bilinmez. Çünkü son zamanlarda windows 8 den şikayetçi olanlar çoğaldı. Tabi windows 8.1 de bu şikayetlerin çoğu giderilmiştir diye düşünüyorum. Windows 8.1 windows 7 den daha güvenli ve daha performanslı çalışıyor. Açılış hızlarını karşılaştırdığımızda windows 8.1 in windows 7 den daha hızlı açıldığını görüyoruz. Windows 8 ve windows 8.1 de metro arayüz bir yenilik katmış. Bir çok kişi metro arayüzü beğenmese de kullanılıyor. Tabi windows 8 de başlat menüsü yoktu fakat bu windows 8.1 de başlat menüsünün olduğu söyleniyor. Başlat menüsü yok ise bile üçüncü parti programlarla bunu yapmak mümkün.

Windows 8 de bazı sürücüler ve programlar sorun çıkarabilmekte idi. Windows 8.1 de bu gibi sorunların giderildiğini umuyor ve öyle düşünüyoruz. Yeniliğe açık olanlar ve teknolojiyi yakından takip edenler hemen bir windows 8 lisansı alıp kurdular fakat bir çoğu hayal kırıklığına uğradı, çünkü bir çok sürücüde sorunlar çıktı. Ben de windows 8 ilk çıktığında para ile lisans alıp bilgisayarıma kurdum, bazı sürücülerde sorun çıktı. Zarla zorla hallettim, bluetooth kullanamadım. Zamanlar windows 8 çekilmez oldu ve en sonunda windows 7 ye dönüş yaptım. Siz de windows 8.1 i keşfedin indirin ve kurun. Windows 8.1 i indirip aktivasyon aracı ile full hale getirebilirsiniz.


İNDİR

Bunu Sosyal Ortamda Paylaş :

Yorum Gönder