Google+ Damar Fm Orjinal Top 30 Listesi 8 Şubat 2014 Tek Link indir | bteklinkindir

Damar Fm Orjinal Top 30 Listesi 8 Şubat 2014 Tek Link indir

içindekiler
İbrahim Tatlıses - Kal Benim İçin
Ferdi Tayfur - Ağlamazsam Uyuyamam
Ebru Gündeş - Gönlümün Efendisi
Güllü - Ağlamam Ondan
Müslüm Gürses - Kaç Kadeh Kırıldı
Kibariye - Sil Baştan
Ali Kınık - Firari Sevdam
Cengiz Kurtoğlu - Sevmek Yetmez Mi
Hüseyin Kağıt - Alçak
Bergen - Elimde Fotoğrafın
Kıvırcık Ali - Al Ömrümü
Hakan Taşıyan - Davacıyım
Orhan Gencebay - Gitti De Gitti
Alişan - Seni Biraz Fazla Sevdim
Güçlü Soydemir - Sevmedim
İntizar - Özlemedin Mi
Baha - Tanrım Kaderime Bir El At
Ferman Toprak - Hayatı Tespih Yapmışım
Azer Bülbül - İyi Değilim
Ahmet Şafak - Yüreğinle Gel
Etkin - Düşünmedin Mi
Kamuran Akkor - Bir Ateşe Attın Beni
Metin Işık - Hasret Koydum Ben Adını
Mustafa Yıldızdoğan - Saçların
Sibel Can - Bulursun Beni
Esen Gül - Kahretmişim Hayatıma
Fatih Kısaparmak - Seni Büyük Sevdim
Hakkı Bulut - İçen Mi Günahkar
Arif Susam - Ölümsüz Sevdim
Hüseyin Altın - Hasret Akşamları

İNDİR
Alternatif

Bunu Sosyal Ortamda Paylaş :

Yorum Gönder