Google+ Turkcell Müzik Orjinal Top 40 Listesi 26 Ocak 2014 Tek Link indir | bteklinkindir

Turkcell Müzik Orjinal Top 40 Listesi 26 Ocak 2014 Tek Link indir

içindekiler
Zakkum - Her Gün Sonbahar
İrem - Sevgi Olsun Taştan Olsun
Mabel Matiz - Aşk Yok Olmaktır
Demet Akalın - Nasip Değilmiş
Rafet El Roman - Kalbine Sürgün
Mustafa Sandal - Tesir Altında
Gülşen - Irgalamaz Beni
Duman - Yürek
Gökhan Özen - İki Yeni Yabancı
Emre Altuğ - Hangimiz Tertemiz
Murat Dalkılıç - Neyleyim İstanbulu
Kenan Doğulu - Kız Sana Hayran
Ferhat Göçer - Git
Berksan - Oh Oh
Model - Ağlamam Zaman Aldı
Funda Arar & Enbe Orkestrası - Hafiza
Ziynet Sali - Gelemiyorum Yanına
Gripin - Bir Cevabım Var Mı
Bedük - Koyver Kendini
Teoman - Haziran
Merve Özbey - Helal Ettim
Atiye - Ya Habibi
Emre Kaya - Ilizyon
Betül Demir - Helalleşemedik
Gece Yolcuları - Meyhaneler Sen
Berkay - İzmirli
Bora Duran - İnsan
Mehmet Erdem - Acıyı Sevmek Olurmu
Oğuzhan Koç - Her Aşk Bir Gün Biter
Yaşar - Anlatamıyorum
Yüksek Sadakat - Seninle
Bengü - Saygımdan
Ajda Pekkan - Ara Sıcak
Hande Yener & Volga Tamöz - Biri Var
Burak Kut - Ver Allah
Burcu Güneş - Unutma Beni Çiçekleri
Keremcem - Berbat
Yusuf Guney - Ördü Kader Ağlarını
Hülya Avşar - Sana Sakladim
Selim Gülgören - Bir Ömürlüğüm

İNDİR
Alternatif

Bunu Sosyal Ortamda Paylaş :

Yorum Gönder