Google+ İbrahim Tatlıses - En iyi Müzikleri 2014 Tek Link indir | bteklinkindir

İbrahim Tatlıses - En iyi Müzikleri 2014 Tek Link indir

içindekiler
Bir Kulunu Çok Sevdim
Hasret Kaldım
İki İki Dört Eder
Sürme Çekmiş Gözlerine
Mutlu Ol Yeter
Adana Köprü Başı
Tomurcuk
Yol Ver Dağlar
Yandım Televizyon
Neden
Derya
Bir Oda Yaptırdım
Beyaz Mendil
Yanıyor Yüreğim
Tamam Aşkım
Taksi
Allah Allah
Su Ver Leylam
Bir Allahım Var Birde Sen
Bile Bile
Mavi Yelek
Perişanım
Dağlar
Türkmen Gelini
Allah Yalanı Sevmez
Keskin Bıçak
Yetmez Mi
Seni Sana Bırakmam
Sarışınım
Vay Bana Vayla
Arabesk
Sarhoş
Dallam
Allahım Neydi Günahım
Dert Sayanım
Tükendi Nakdi Ömrüm
Yemen Türküsü
Tek Tek
Ağlıyorum Kahrımdan
Gün Ola Harman Ola
Emmine
Dertli Dertli
Siverek Asmasıyam
Bebeğim
Kız Ben Seni Vurmazmıyım
Erkekler
Bırakın Gitsin
Ormancı
Sevdalandım
Şımarık Sevgilim

İNDİR
Alternatif

Bunu Sosyal Ortamda Paylaş :

Yorum Gönder